dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Girlandgyártás indul!

2013.10.26. 14:05 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Illetve indult. Kristóf szobájába egy olyan száz éve és két napja szerettem volna varrni egyet, a helye is megvolt, de kellett hozzá, hogy a Kicsinek is lesz egy, és akkor milyen már, hogy a tesók nem kapnak. Így elsőként a fiúk szobájába készült egy, a Nagynak. A kis Középsőm is kapott persze, de mára csak ezt az egyet hoztam, így is annyira örültem neki, hogy az indokoltnál több fotót is készítettem róla. A dicsőségfalra került, szerintem mutatós, erre a látványra lépünk be a szobába.

Img_0431.jpg

IMG_0432.JPG

A használaton kívüli létrán és környékén a dolgoSKezek aktuálisan kedvenc prototípusai. :)

IMG_0434.JPG

IMG_0433.JPG

IMG_0435.JPG

IMG_0436.JPGIMG_0437.JPG

Komoly segítségem volt a varrásban :), a képet, csak erős idegzetűeknek javaslom, bár a tűk természetesen nem értek hozzá még a pólómhoz sem.

IMG_0430.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr715600262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: házunk tája hétvégi varrogató
süti beállítások módosítása