dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Az első memóriajáték

2016.01.18. 20:33 | dolgoSKezek | komment

Az első memóriajáték lehet kupakokra, kartonlapokra ragasztott képekből, és persze lehet bolti is. Hah, kihagytam a textilt! :D :D :D

A lényeg, hogy kb. öt pár bőven elegendő. Nem kell rögtön lesokkolni a gyerekeket a sok-sok lapocskával (ahogy én csináltam anno), teljesen ésszerű fokozatosan eljutni egy teljes értékű játékig.

Az első néhány alkalommal ráadásul képekkel felfelé párkereső játékként érdemes játszani vele, miközben meg lehet nevezteti a babóval, hogy micsoda, és/vagy milyen színű dolog van a képen. Nem csupán olvastam, tapasztaltam is, hogy az egyszerre több részképességet fejlesztő felhasználás mennyivel eredményesebb játszani tudást terem, ami azt gondolom minden szülő célja lehet.

Ha ezen túl vagytok, lehet élesben játszani, és látni fogod, milyen jó, hogy nem egy tízpáras szettel próbálkozol, megkockáztatom az öt is sok lehet kezdésnek, kettő-három pár bőven elég. Egy ilyen egyszerű játékkal, mint a memória abszolút megalapozható a későbbi társasjátékokban a szabálykövető magatartás, hiszen várnom kell, hogy én következzem, el kell fogadnom ha nem találtam párt, azt is ha a másik talált, de kezdetben örüljünk annak, hogy együtt megtaláltuk az összeset.

Ha tetszik a minimál gombos verzió, meg tudod vásárolni személyesen a tavaszi Pici Piacon, vagy online a facebook-oldalon keresztül, illetve hamarosan a MESKA-boltomban.

dsc_0996.JPG

dsc_0998.JPG

dsc_0999.JPG

dsc_0994.JPG

dsc_0997.JPG

Ha te szeretnéd elkészíteni, akkor hajrá, varrásra fel!

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr568282984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: játék
süti beállítások módosítása