dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Üléshuzat a la' dolgoSKezek

2015.02.20. 09:42 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

2015-02-11_15_50_42.jpgNeeeeeeem, nem vállalok ilyesmit, és egyben le a kalappal azelőtt aki meg igen! Nem most készült, csak még nem mutattam. Történt, hogy jó sok év után visszakaptuk Kristóf babaülését, amitől sokkos állapotba kerültem... Magamhoz tértem (biztos ittam vagy három kávét...), aztán a huzatot kimostam, és darabokra szedtem...

img_4667.JPG

img_4671.JPG

Innentől egyszerűnek tűnhetne a dolog, de nem volt az. Hiába az eredetihez illeszkedő pontos szabás, a gumírozás tízszeri újraszabályozása, sehogyse akart passzolni. Pár napra félre is tettem a huzatot, és majdnem igazat adtam a férjemnek, kuka az egész. Nem hibáztatom, sehogyse passzolt. Hosszas meddőhányás után beszabtam még két alkatrészt, aminek köszönhetően egész pofás kis darab lett végül...

 

2015-02-11_15_50_40.jpg

A biztonsági szalag a tömény Domestosnak köszönhetően sem perfekt, nem tudom elképzelni se, hogy hogy lett ennyire dzsuvecs. Mindegy, leglább tudom, hogy tiszta... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr767188595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: hétvégi varrogató
süti beállítások módosítása