dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Ami a visszatekintésből kimaradt - TRÉV-es lettem, juhéééééééééé!

2014.01.11. 12:51 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Nem is mutatott volna jól, ha csak egy mondatot szentelek ennek egy hosszú-hosszú poszt közepén. Tudtam, hogy külön bejegyzést szeretnék írni erről, mert ez nagyon nagy dolog nekem.

Akkor is az lenne, ha én kéreckedtem volna (nem is mertem volna), de így hogy felajánlották a lehetőséget, így még többet jelent nekem ez az egész. Dorkánál olvastam a TRÉV-ről először annak idején, és annyira ácsingózós állapotba kerültem, hogy csak na, nem is reménykedtem benne, hogy egy ilyen klassz csapat tagja lehetek. Még akkor se, ha akkor még nem is tudtam, ez milyen klassz csapat. Tudtam, hogy gyerekrajzokat keltenek életre - annyira király ötlet!!!! - , tudtam, hogy alapvetően jótékony céllal működnek - ez is nagyon megfogott - , de azt nem, milyen kedves, befogadó és segítőkész csapat ez, na pláne hogy tök jó fejek a csajok, napi szinten poénkodunk egymással sok-sok kilométernyire, itt köszönjük a lehetőséget a facebooknak! :D

Az első hivatalos TRÉV-es munkám az Őrangyal-pályázathoz kapcsolódik, kb. Leó születése előtt öt perccel kellett dolgozni a kiválasztott rajzon, így siettem vele, és kicsi Leó ki is várta Tomi ördögének megszületését. Merthogy az Őrangyal-pályázatra jött a sok szép, szőke angyal, hatalmas szárnyakkal, szebbnél szebb ruhákban, és jött egy kis piros, vasvillás ördög. Azonnal lecsaptam rá, és sajnálom, hogy nem láthatom Tomit (akárcsak fotón), úgy érzem jót beszélgethetnénk a szent és a profán szavak jelentéséről, még ha nem is tudja mi fán teremnek ezek a kifejezések. :)

A polgárpukkasztó énem tehát erre jutott Tomi rajza alapján.

IMG_0764.JPG

TOMI.jpg

És íme a trévesített fotó:

1422463_751042348243067_196870079_n.jpgÉs az ördögöm képeslapon is szerepel, maximálisan illusztris társaságban. Olyan alkotók TRÉV-es munkái mellett, akiknek a munkásságát eddig csak távolról figyeltem blogolvasóként. Nézem ezt a képet, és talán Leó etetés utáni széles mosolyánál is tejbetökebb módon csak vigyorgok, vigyorgok és vigyorgok...

1425634_10202888070429180_614034323_n.jpg

Köszönöm a lehetőséget, izgatottan várom a következő jótékonysági projektet, különösen hogy erősen súgtam a pályázat témájához. Mert hiába vagyok új, nem a kispadon ülök, tetszenek az ötleteim is. Köszömszépen' nagyon jól érzem magam TRÉV-esként!!!

Elérhetőségek:

https://www.facebook.com/terajzolszenvarrok

http://terajzolszenvarrok.wix.com/trev

http://www.terajzolszenvarrok.blogspot.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr375752573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: TRÉV
süti beállítások módosítása