dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

A grosgrain-szalag az új fuksz :)

2014.03.18. 09:18 | dolgoSKezek | 2 komment

Nem tom', valahogy nem lehet betelni velük. Gyűlnek sokaknál, buggyan a fiókból, nem fér a ládába, de ha meglát az ember lánya valami szemet gyönyörködtető mintát, belép a "nekem kell/nekem jár/annyira jó, valamihez tuti felhasználom" stb. robot, és a vásárlást nem lehet megtagadni! :O 

Személy szerint örülök ennek, iparkodik a Pici Műhely, hogy megmaradjon, hogy a Leózás utáni 100%-ban visszatéréskor legyen hova visszatérni. Mert ilyen a showbiznisz :), kiszállni nem lehet teljesen. Annak idején egy webárzházon kívül nemigen láttam itthon ilyesmit, most lassan minden bokor alatt kapni. Régi vevőim is eladóvá avanzsáltak - igen, többen is. Ahogy egyikőjük mondta, valamivel legálisabb, mint drogot árulni, pedig ez   is függőséget okozhat ám :D :D :D.

Én azért továbbra is úttörőnek tartom magam, majd kerítek valami sípot is nyakkendővel :), és nagyonis hálás vagyok minden egyes nálam vásárlásért. Most például a március 15-i vásárlóknak hálacsomagokat küldtem, szerintem igen gusztára sikerültek...

IMG_2562.JPG

És bár a bélyeg még meg sem száradt a borítékokon, én már a következő, április 1-i vásárra készülök... :)

IMG_2588.JPG

IMG_2590.JPG

IMG_2591.JPG

IMG_2589.JPG

IMG_2592.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr865867251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bombee 2014.03.18. 19:31:14

Idézet lett belőlem...meg útépítő. :)

dolgoSKezek 2014.03.18. 21:00:27

@Bombee: :D Na igen, jó poén volt, nem hagyhattam ki!!!
Címkék: aktuális eladás
süti beállítások módosítása