dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Girland 2.

2013.11.04. 10:30 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

IMG_0677.JPGRitka, hogy én azt írom, Riley Blake anyagból dolgoztam. Na pláne hogy applikáció ALÁ, igazi szentségtörés! :) De a Textilcottage-os csomagban anno ez a girlandos anyag márpedig girlandnak lett nálam kitalálva. Az is egyértelmű volt, kinek, és milyen lesz. Most így néz ki a babaágy feletti fal, sajnos még nincs egyetlen oklevél sem :), mint Kristófnál, de nyilván alakulgat majd. A felfúrt IKEA-sínen zsebes tároló lesz majd, hamarosan elkészül az is. Lassan már tényleg jöhet az a Baby...IMG_0676.JPG

A Kis Herceget illetően nem vagyok vandál. Az én könyvem volt, tehát öööö ne is firtassuk, hány éves, és a könyv még kifogástalan állapotban is van, de a papírborító menthetetlenné vált. Azaz, épp a legértékesebb darabja megmenekült. Kartonpapírra varrtam, és gyurmaragasztó tartja a falon, ugyanis fixa ideám, hogy baba fölé semmi nehezet nem teszünk, az a tuti. Hát ennyi.

IMG_0673.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr815613885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: házunk tája hétvégi varrogató
süti beállítások módosítása