dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Újrahasznosítás: hercegnőkből cukiság

2013.11.03. 09:39 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Volt Petrának egy Disney-hercegnős képe, az az igazi büdös műanyag vásznon. Egy ideje már nem ragaszkodik hozzá, én pedig eltettem, hogy majdcsak lesz belőle valami. Lett is, igaz, nem neki. Pár hete a kezembe akadt, és elhatároztam, hogy a dolgozósarkomba találok ki belőle valamit. Az előkészület sokkal nehezebb volt, mint a "munka".

IMG_0299.JPG

IMG_0300.JPG

w0.JPG

Az asztalom egy kb. 150 cm magas polcba betámaszkodva áll a sarokban, (ha belépünk a szobába a szembe falnak fordítva), a bal oldali falon lévő nagy ablakon jön a fény. Ez a 150-es magasság olyan fura. Rá már nem pakolsz jelentősen, mert az hogy néz ki, ha pedig csak kis csetreszek vannak rajta, üres a felső sarok. Én most így oldottam meg, immár kicsit karácsonyi hangulatban. (Hetek óta kicsit karácsonyi a hangulatom, miután úgy érzem, akár 5 perc múlva is szülhetek :)).

IMG_0679.JPG

IMG_0683.JPG

IMG_0684.JPG

Húsvétra azért majd kitalálok valami mást! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr365612386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: házunk tája hétvégi varrogató
süti beállítások módosítása