dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Szeptemberi krónika

2014.10.03. 08:57 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Ez egy sorozat lehetne. Rengeteg dologgal foglalkoztam szeptemberben, talán túl sokkal is. Dokmentálni nemigen maradt időm, még fotókat se nagyon lőddöztem a facebook-ra, most próbálom rendbe tenni a képeket, és rábukkantam már-már elfeledett projektekre is. :)

Varrtam pl. néhány lovat, szürkéket, feketéket. Szuper a fotógépem, de valahogy a lovakkal nem bír. Asszisztens kell majd, mert nekem mindkét kezem kell a fotózáshoz, és jó lenne ha valaki tartaná, elforgatná a pacikat, szóval ha ismertek megbízható, lovat tartó fotóasszisztens, küldjön nekem szakmai önéletrajtot referenciával! :D Péntek van, naná, hogy rendkívül fárasztó avgyok... :)

Ők itt a szépecskék, csúnyácskán fényképezve:

DSC_0884.JPG

DSC_0896.JPG

DSC_0888.JPG

DSC_0889.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr76754891

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék:
süti beállítások módosítása