dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Bogaras világ - TRÉV pályázat, az én bogaram

2014.05.09. 15:11 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Eszerke meseszép rajzát keltettem életre. Ez a rajz kiabált, hogy egy szál virág legyen, és ne egy párnahuzat, vagy táska, ahogy először terveztem. Kipróbáltam a varrásügyi derelyeszaggatót, kúlos! A vágólapom is büszkén helytállt. Először megcsináltam a szárat plüssből, aztán jött a neheze. Filccel, és műbőrrel dolgoztam, merevítésnek irodai műanyag lapot használtam. 

Fotók lépésről lépésre. 

bogar.jpg

IMG_3067.JPG

IMG_3071.JPG

IMG_3072.JPG

IMG_3073.JPG

IMG_3076.JPG

IMG_3077.JPG

IMG_3079.JPG

IMG_3082.JPG

IMG_3083.JPG

IMG_3085.JPG

IMG_3143.JPG

IMG_3149.JPG

IMG_3152.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr866143149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: TRÉV
süti beállítások módosítása