dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Piros lovacska egy pirosbetűs ünnepen

2013.10.23. 06:13 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Megrendelésre készült, igen, ez még mindig megrendelés, de az utsó előtti, becsszó magamnak! :) Mikor először meghallottam, hogy piros lovat kérnek, kicsit féltem a végeredménytől. Tettem ezt úgy, hogy varrtam már pink, zöld és sárga lovat is. Javasoltam a megrendeléskor, hogy lécci akkor visszafogott sörényben gondolkodjunk, és jéééé, így nem is lóg ki a sorból az eddigiek közül. Csinike lett.IMG_0425.JPG

IMG_0420.JPG

IMG_0424.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr765591728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék:
süti beállítások módosítása