dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Tuning a' la dolgoSKezek

2013.03.26. 21:39 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

A hétvégén Petra 6 éves lett. Én ugyanaznap 39, ez kevésbé dicsekednivaló, de megszokhatatlanul jó, hogy mindig együtt ünneplünk. Bár már nagyocska, megláttam Áginál egy olyan boltos játékot, amire mindig vágyott. Kuckós, pultos, kisfiókos. Nem gondolkodtam. Így nézett ki:

gabicaa.eoldal.hu.JPGAlap volt hogy lefestem fehérre. Nyilván szakadt a hó és az eső, nem jött össze. De a piros színnel kellett kezdeni valamit, Petra szobája málna/pasztellrózsaszín. Fejvakarás után elhatároztam, trendi leszek.

Egyszer már tapétáztam csomagolópapírral, a hátlap ügye így megoldódni látszott. A szegecs fúrta luknál picit csiszoltam.

IMG_6452.JPG

Aztán feltettem a csíkokat a kétoldalú ragasztóból, és fentről lefelé egyesével lehúztam, simítottam.

IMG_6453.JPG

Mindjárt más! :)

IMG_6455.JPG
A fiók-fogantyú kérdésköre washi tape-pel látszott megoldódni. Mindenki beájul, hogy az milyen jó - hát nem az. Fa felületen legalábbis nem, ragasztóereje semmi, visszapöndörödik, brrrrrrrrrrrrrrr. Amúgy csecse.

IMG_6449.JPG

IMG_6450.JPG

IMG_6456.JPGA "pult" kapott egy szélesebb felületetet, átszereltem az összekötő elemet oldalra, és függönyösítettem. :) Mindezt szintén éjjel, így csak lámpás fotóm van arról, mi várta a kis 6 évest a nappaliban...

IMG_6514.JPG

Ó, bár ne esett volna egyfolytában és még fehér is lenne!

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr855174526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: házunk tája
süti beállítások módosítása