dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Hétvégi varrogató: patchwork alapfok

2013.02.18. 09:31 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Nagyszerű ajándékot kaptam a névnapomra Pjulcsytól , ugyanis pont február 6-án kezdett el egy blogos tanfolyamot a foltvarrásról :). Hasonlót csináltam már, szakszerűt sohasem, így nagy örömmel követem az útmutatóit. Egyébként is szeretem a blogját, sok szépet varr, és szép (nagy!) a családja is.

Elsőként KUNYHÓ és BÍRÓSÁGI LÉPCSŐ blokkot "kellett" varrni. Nekem ilyenek lettek. Ha tanár lennék, hármas alát adnék magamnak.

IMG_5057.JPGIMG_5059_2.JPGElőször is: vágólap nélkül ez piszok nehéz!!! Itt ugyanis elengedhetetlen a pontosság, különben ferdék lesznek a csíkok - lettek is. A másik, hogy foltvarráshoz abszolút nem jó az anyagválasztásom. Az erőteljes színek és minták zavaró összbenyomást keltenek, és a hibák is jobban látszanak. Természetesen megtartom ezt a két blokkot, és a továbbiak színvilága is hasonló lesz. Csak azok már sokkal szebbek lesznek!!! :D Aztán egyszer csak majd elkészül valami házi projekt. Én már tudom is, mi lesz az... ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr555084536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: hétvégi varrogató
süti beállítások módosítása