dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Éjjeli kert

2012.02.06. 21:42 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

A Lila Csoportnak rég megígértem egy képet a meglévő keretükbe. Ez tehát nem a hagyományos "készre varrt" felakasztható kép, csak szegetlen vászonra applikált kompozíció. Nem tudom, mitől lett éjszakai hangulatom, azt sem, miért gondoltam ismét azt, hogy én ezt gigaszuperhibátlanszépen meg tudom csinálni, mindenesetre így sikerült, és még meg is szerettem az itt-ott erősen egyenesbe hajló köröcskéket.

A virágmotívum abszolút nem az én találmányom, sok helyen láttam már, egyik szebb volt, mint a másik. A kis lilusoknak remélem az én verzióm is tetszik majd!

Szerintem a hátoldala is tök oké: januári kert :D !!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr14073120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: textilkép
süti beállítások módosítása