dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Robotok, bogarak, stb.

2014.03.11. 18:33 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

A TRÉV utóbbi pályázatára robotokat kellett rajzolni. A szabályok értelmében a beküldött rajzokból az öt legtöbb szavazatot kapó és öt általunk választott robotot keltettük életre. Vagyis hatot, véletlenül a többiekén túl kiválasztottam még egyet, így én varrtam a 11.-et. :) Igenám, de a kiválasztottam tesókája is pályázott, és a kedves anyuka úgy döntött, őt is lepjük meg egy készlénnyel.

Ezt követően úgy alakult, hogy még két robit kell elkészítenem, így összesen e pályázat alkalmából NÉGY robotot varrtam meg. :)

rob.jpg

robi.jpg

robika_1.jpg

A vonalrajz igenis egy robotot ábrázol, egy nagyon pici fiúcska robotját. :D

robicska.jpg

Érdemes benevezni a következő pályázatra is, ezúttal bogaras témában :). Ceruzákat, zsírkrétákat, festékeket elő!!!

1959969_10203630659833451_1486803816_n (1).jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr985854546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: TRÉV
süti beállítások módosítása