dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Eccer' volt, hol nem volt...

2014.02.12. 12:41 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

...volt egyszer egy pszichológus, aki azt mondta, hogy én az a típus vagyok, akinek ha lenne farka, arra is akasztana valamit.

Most hogy igazán körbegyűrűzött a munka valódi határidőkkel, bevállalásokkal és egy majdnem három hónapossal, most ki bírtam találni, hogy csak úgy varrok néhány Monster High-os portékát, mert olyan rég varrtam már!

Margit, nóóóóór...

Nem, Margit nem normális, és nem is Margit, Dóra vagyok, köszönöm.

IMG_1941.JPG

IMG_1939.JPG

IMG_1952.JPG

IMG_1950.JPG

IMG_1938.JPG

IMG_1945.JPG

IMG_1948.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr215810949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: táska tároló
süti beállítások módosítása