dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Tavaszodik az 1/d-ben

2014.02.06. 14:43 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Pettike osztályában is kreatívak a tanítónénik, a papíráru kultúrált tárolása érdekében zsepi/szalvéta/wc-papír - tartót terveztek. Jött a rajz, rajta a méretek, berajzolt zsebek, nekem csak meg kellett varrnom. Az ilyesmit tipikusan meg lehet varrni régi, már nem használt terítőkből is, de nekem ez most nem ment. Az a baj, hogy ha már terítőnek nem használok valamit, mert nem tetszik, nem tudok dolgozni vele, hogy utána más formában bámuljam. Itt ugyan nem én néztem volna, hanem mások - mégis, az új anyagok közül válogattam. A fiú-túlsúly ellenére picit csajos lett.. Hangyányit...

IMG_1840.JPG

IMG_1832.JPG

IMG_1831.JPG

IMG_1830.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr25801667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: tároló
süti beállítások módosítása