dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Januári újrahasznos

2014.01.29. 22:31 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Tavaly minden hónapnak volt egy kollekciója, színes, vadiúj portékák, mindig ugyanazok. Idénre mást találtam ki. Nem csillivilli cuccokkal jövök, hanem környzettudatos felvágással, lám tok' én ilyet is :).

A kiváltó ötletben nincs semmi extra: egy régi szövetszoknya foglalta nagyon a helyet, hordani tudtam hogy már nem fogom, fel kellett dolgozni, hogy ne a kukában végezze.

Rég varrtam uzsonnás táskát, pedig annak idején mennyit, Úúúúúúristen! Mikor először töltöttem fel a Meskára a viaszos vászon-bélésű tatyóimat, bizisten nem volt még olyan fent, aztán... De ez a világ rendje! ;)

No, most akkor lenne itt pár nem színes, nem csillivilli, kimondottan téli uzsonnástáska, műanyagbevonatú textilbéléssel. Nem tettem rá semmi díszt...Nagyon banyásak?

IMG_1702.JPG

IMG_1704.JPG

IMG_1707.JPG

IMG_1706.JPG

IMG_1709.JPG

IMG_1708.JPG

IMG_1705.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr485789095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: táska a hónap kollekciója 2014
süti beállítások módosítása