dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Játék-kelengye

2013.11.30. 18:16 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Rövid hír arról, hogy mivel készültem Petrának a baba születése okán, mikor hazatértünk a kórházból, ez a kis csomag várta a kisebbik kismamát.

IMG_0916.JPG

IMG_0915.JPG

IMG_0914.JPG

A pelenkázólapot maradék szivacsból készítettem, viaszos vásszonnal vontam be. A szoptatós párna egy régi, barátok által elküldött párna kisebbített verzója - amúgy sem lett volna már elég bele a töltet, és mire megkaptam, már megvettem a sajátom, és megvarrtam rá a huzatot is. A kapucnis törcsi pedig kicsinyített változata egy igazinak. Majd játszunk sokat, ahogy az üzenetben Leó kérte Petrától. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr555668992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: házunk tája hétvégi varrogató
süti beállítások módosítása