dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Stressz a vége, fuss el véle!

2013.10.05. 06:18 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Ez a hét megint érdekes volt...

Vasárnap árultam még a búcsúban itt Dunakeszin. Minden vásár izgalom, sok munka, hogy legyen áru, pakolás, fázás, vagy nyáron éppen hőguta, stb. Úgy döntöttem, ennyire terhesen ez kellett hogy az utolsó legyen.

Aztán a hét második felében árut adtam át egy Győrben nyíló boltocska tulajdonosának, amire - a szerencsére nagyon jól sikerült búcsú miatt - sokat kellett varrnom. Annyira az utolsó pillanatban készültem el a készlettel, hogy le sem fotóztam, mit adtam át. Pedig ez több szemontból is hasznos, bár szerződéses lista azért van persze :). Azért sajnálom kicsit, mert olyan portéka is volt közöttük, ami még itt nem lett bemutatva. Mindegy, így alakult.

Péntekre egy tornazsák-uzsistáska-neszeszer szettet, plusz egy uzsonnás táskát kellett "leszállítanom", amit totál készre az utolsó pillanatban  varrtam. Mert persze ilyenkor a gép bekattan, szakad a cérna, minden leesik, elgurul, de kész lett.

Este hazafelé koccantam picit. Az én kocsimon nem látszik semmi, a másikon kb. lejött a festék. Mindegy, a hidegben jó volt fél órát ácsorogni, fotózni, bejelentőt kitölteni.

Pedig már a varrógép is "szólt", nem kéne tán így hajtani. Nem vettem figyelembe. Most a kocsi is brekegett, most meghallom. Van még egy-két megrendelésem, de többet nem vállalok. Rácsvédőt szeretnék varrni, hálózsákot, meg a saját kis agyszüleményeimet szépen, kényelmesen. Azért hogy kép is legyen, ne csak vinnyogás, mutatom az utolsó pillanatban elkészült (és kocsiban fotózott :) ) szettet, MH-stílusban.

IMG_0257.JPG

IMG_0254.JPG

IMG_0249.JPG

IMG_0252.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr925552186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: táska vásár tároló
süti beállítások módosítása