dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

A hónap kollekciója - SZEPTEMBER

2013.09.27. 15:19 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Ismét remek időzítéssel, pár nappal a hónap vége előtt íme a szeptember nálam.

IMG_0130.JPGOlvastam, hogy professzionálisan úgy kell fotózni, hogy a tárgy ne olvadjon bele a környezetébe, legyen kontraszt a háttér és a fotózandó tárgy között. Nekem ezekben a kollekció-fotókban mégis az tetszik, hogy hirtelen minden kék pl., és nem csupán leírom, hogy ez a hónap nekem kék. Az összefüggés az iskolakezdéssel lehet, hiába könyörögtem anno a fantasztikus korallpiros nájlon iskolaköpenyért, Anyu mindig kék vászon köpenyt vett. Szerencsére idővel nálam is utat törtek a gének, és az ízléséből úgy érzem én is kaptam valamit :).

A bagolyhordó cipike korábbi uzsonnástáskákra hajaz, háhá, újabb iskolai ajánlvány. Szépen kandikálnak ki belőle ketten is.

IMG_0131.JPG

A hónap állata a hal, mert az akváriumunk most települt újjá, reméljük meg is maradnak a kicsik. Ezek meg remélem nem maradnak meg, és valaki kipecázza őket a jó ideig utsó vásáromon - vasárnap.

IMG_0132.JPGA lovat Endrének hívják, szeret olvasni, és régi vágya beiratkozni egy tűzzománc-szakkörre, de a nagy sörénye miatt abba a tűzveszélyességi osztályba sorolták, akiket nem engednek hőtermelő egység közelébe.

IMG_0135.JPGHát íme. Pár nap tündöklés után jönnek az október főszereplői. De tényleg!

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr135536413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: a hónap kollekciója 2013
süti beállítások módosítása