dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Szerelmes Szörnyek

2013.02.14. 08:05 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

val.jpg

A Limited Edition Rémségek kellően passzolnak a valentin-napi felfogásomhoz. Kell valami, ami pici, lehetőleg piros...de minek?! :D

Nem vagyok ellene, nem vagyok érte oda, így röviden ennyi. Remélem a közönség viszont oda lesz a lényekért, egy vásári asztalon elfér majd ez a pár darab a sok bagoly között! :)

IMG_4918.JPGIMG_4919.JPGIMG_4922.JPG

Az egyik kilóg a sorból. Itthon azt játszottam, TRÉV-es vagyok (de nem jó, mert önállóskodtam a csudába is), és ma reggel a kisfiamat ezzel leptem meg.

krisz szörnye.jpg

Kedves Mindenki, boldog Valentin-napot! És ma igen, sorsolok, 13:14 perckor, de eredmény csakis a holnapi posztban, csak hogy izgibb legyen!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr375079722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: játék apróságok special edition Valentin-nap
süti beállítások módosítása