dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Új generációs fogtündérpárna kisfiúknak

2013.02.06. 14:40 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Alcímet is adhatnék, ma annyira béna voltam, mutatom is.

Először is, az ihletadó, szabadszabású (csak úgy az anyagba vágás rajz nélkül, nagyon veszélyes, de nincs mit tenni, imádom a veszélyt! ;)) állat.

IMG_4817.JPGIMG_4818.JPGJó, tudom, segítség kell, ez egy dínó. Hasonlít rám, nagy a feneke :). Amúgy tiszta Tildás feje van, nem direkt. A szabad vágás ugye...

A kis házi törzsmegrendelőm már rég le akarta nyúlni, mert lássuk be 16233253894 db dínó nem elég, ez kell pont még a gyűjteménybe, de mondtam, kis türelem, fotózási kellék lesz!

Ehhez:

IMG_4813.JPGIMG_4816.JPGIMG_4819.JPG

A párna nagyobb, mint az eddigiek, majdnem 40x40 cm-es. A tüskéshátú megoldás hulladékból :) nem az én ötletem. Tippeltem Évalénára, vagy hogy a Textilország oldalán láttam, de utólag nem bukkantam rá a forrásra.  A lényeg, hogy ezek a táskavarrásoknál levágott sarkok kifordítva, tehát ezekkel nem kell külön pepecselni, ha varrtál elég táskát!!!

Azaz itt vár egy alul már összevarrott majdnem dínó::

IMG_4718.JPGItt várnak az ex-táskasarkok:

IMG_4720.JPGKifordítom és kész a tüske:

IMG_4722.JPGÖsszefogom a hátát a szépen lenőtt ringyó-red körmömmel, és beigazgatom/tűzöm a tüsiket:

IMG_4723.JPGAztán összevarrom, kitömöm és elkészült a szörny. :D

A párna amúgy kis zsebbel rendelkezik foggyűjtés, és nagy zsebbel ajándékozás céljára. A rajta lévő dínó pedig úgy néz ki (szabad vágás, ugye...), mintha már megette volna a drapp pötyit. :) A MESKÁra tettem, de lehet hogy hazaér a házi törzsmegrendelőm és le is veszem.

IMG_4814.JPG

És hogy miért voltam béna? Eredetileg hátul is zöld pöttyös lett volna, csak...

IMG_4811.JPGSzóval ez lett volna a hátoldala. Ez így most belül van, ugyanis mint látható összevarrtam a két anyagot nem kicsit.

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr65065793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: párna Fogtündér-párna
süti beállítások módosítása