dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Petra varr: Kata könyvjelzője

2013.01.28. 08:22 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Remélem sorozat lesz, Pettike annyira szeret alkotni, hogy bizonyára néhány darab kikerül még a kezei közül. Gondoltam bemutatom ezeket, mire lehet rávenni más, affinitásokkal bíró majdnem 6 éveseket az utánpótlásra. :)

Tegnap Kata barátnőjének volt zsúrja. Kata nagyon nagy Barbie-imádó, zavarbaejtő számú egyeddel bír (Pettike simán ezüstérmes a csoportban-khm), nagyjából adta magát az ajándék - ruhácskák. Ezeket készen vettem, egy ideig foglalkoztam az árusításukkal is - nagyon szép, igényes holmik amúgy - de aztán elárasztották a vaterát a 3-400 Ft-ért kapható otthon varrt ruhák, amik néha pepecül, néha borzasztóan néznek ki, de a lényeg, ezzel az árral nem lehet verenyezni, nem is értem, menniyre van békében magával az, aki 300 Ft-ért apró ruhácskákkal szöszöl. Lényeg, hogy eltettem párat ajándékozás céljából, a többit épp végkiárusítom.

De persze én is, Petra is készítettünk valamit, ma azt mutatom meg, ő mit varrt. Le se hoztuk az ő gépét, ez egy annyira 3 perces művelet volt, hogy nyomta az enyémen.

Könyvjelzőt varrt. Egy darabka 3 cm széles heveder mindkét végét lánggal foszlásmentesítettem, és levágtunk egy a hevedernél 3-4 cm-rel nagyobb darabot grosgrain szalagból. Naná hogy milyet.

Elkezdtük rávarrni a szalagot körbe a hevederre úgy, hogy egy kis visszahajtással tettük a szalagot a hevederre, és a másik végen is behajtottuk a felesleget. Némelyik kép pocsék-homály, de a lényeg látszik!

IMG_4594.JPGIMG_4595.JPGIMG_4597.JPGIMG_4598.JPGIMG_4599.JPG

Leírni hosszabb volt, mint megcsinálni. SK személyes ajándék 3 perc alatt.

Indulás előtt maradt idő az 5 cm-es szalagmaradékok miszlikesítésére. Valamiért szereti... :)

IMG_4601.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr125047738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: Petra varr
süti beállítások módosítása