dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

14

2012.12.10. 10:53 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Augusztusban kezdtem vásározni. 14 vásárom volt azóta. Kezdetben nagyon féltem tőlük. Nem tartottam magam jó kereskedőnek soha, ma sem gondolom hogy az volnék. De már nem félek megszólítani a nézelődőket, merem ajánlani a portékát úgy, ahogy nekem belefér, nem harsányan, de igen, céltudatosan, hiszen szeretném ha megvennék.

Az utóbbi vásárokon jött a kattanás. Érzem, tudom mi kell. Ott a vásárban is dolgozom, főleg monitorozom az embereket, kinek mi tetszhet, kit nem is érdemes woodozni, hogy jöjjön oda :). Pl. a nénit, aki felháborodva mondta az unokájának, hogy jó lenne a kistesónak egy vesszőparipa, de hogy ezt csak ilyen őrült színeken csinálják, nahát na! Hát, őt hagytam menni :D. És hogyhogynem, ez a "tudás" a bevételen is látszik, nem kicsit.

Íme az utóbbi asztalaim, bár erős asztaldizájn-váltásra készülök, de a dokumentációhoz hozzátartozik.

1. Gödöllő

Az asztalom kezdéskor és a cuki uncsihugik, Saci és Bori a baglyaikkal. Cilike épp takarásban...

IMG_3404.JPGIMG_3414.JPG

2. Sashalom.

Kipakolás után az asztal, és Tesi, aki biztos örül most, hogy így felraktam ide. :D

IMG_3415.JPGIMG_3418.JPG

3. Fót, immár 2 asztalon.

IMG_3468.JPG

4. A Dunakeszin lévő Műv. Házban is árultam, és jól nem fotóztam. De a jegyzőkönyv kedvéért ideírom.

5. Vác.

Az asztalom már erősen megcsappant bagolykészlettel. Elfelejtettem fotózni az elején, és ráadásul csak mobillal nyomtam.

Kép0250.jpg

Nem szoktam rábeszélni, csak ajánlani. Előbb adok kártyát a hátha majd-ra, minthogy tukmáljak. Így mindig marad valamennyi áru. Sok vesszőparipát varrtam az idén. Ezek egy része ajándékba készült (itthon is lecsaptak kettőre :) ), a többit neten, vásárokban fogadtattam örökbe, és megmaradt három. A fb-oldalon már közzé tettem, hogy nagyon kedvező áron (vásárokban 4900 Ft, neten 4200 Ft az eredeti áruk), 3500 Ft-ért keresnek új otthont.

A lila 80 cm magas, a másik kettő 100 cm-es rúdon létezik. Különlegesek, nem készül belőlük több. Hasonló igen, ilyen nem. Karácsonyi ajándéknak nagyszerű, a lovak hihetetlenül népszerűek a kicsik körében. Alapvetően a 3-6 éves korosztálynak valók. Budapesten meg tudok oldani személyes átvételt az észak-pesti részen, vagy igen ritkán a belvárosban, Dunakeszin szinte minden nap a 2-es főúthoz közel, Göd felé. Ők lennének azok, 

_SAM6344.JPGIMG_2303.JPGIMG_2306.JPG

Lehet értük jelentkezni az info@dolgoskezek.hu-n, vagy akár a blog fb oldalán!

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr824957284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásár
süti beállítások módosítása