dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

A műbőrök

2014.09.06. 21:50 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

♥♥♥

DSC_0729.JPG

A karácsonyi portékák mellé újdonságként ezúttal műbőrök kerültek a virtuális kirakatba. Dolgoztam már műbőrrel, igaz, nem sokszor. Ez nagyon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó. És jó áron vettem/adtam, bár nagyobb darabok nem választhatók, 50x70 cm a maximum. Jött is utánrendelés több színből is.

Mikor leadtam a megrendelést, döbbenten láttam, hogy más az ár a korábbi - mint utólagos levelezésünkből kiderült, mert máshonnan nem - bevezető árhoz képest. Természetesen a megrendelt darabokat az általam közzétett áron biztosítom, viszont így feltehetőleg csak rendelésre hozok majd textilbőrt, nem tárazok be készletre. Pedig még lett volna egy-két favorit-szín ezeken kívül...

:( :( :(

DSC_0740.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr166676187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: aktuális anyagok
süti beállítások módosítása