dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Újdonságok 1-én, és 15-én meg valami más! ;)

2014.04.10. 13:46 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

A blog facebook-oldalán szavazásra bocsátottam egy kérdést. A havonta két alkalommal jelentkező vásár úgy tűnik alulmaradt a legyenek egy alkalommal nagyobb számban újdonságok opcióval szemben. Így a havonta tervezett új kupac mindig elsején vigyorog majd az odalátogatóra. De hogy a hónap közepe se teljen eseménytelenül, kitaláltam valamit. Mostanra egy bizonyos valamit, aztán a követlező 15-ékre is vannak ötleteim. Izgalmas?

Ezek voltak most, és mivel nektek hála nagyobb mennyiségeket tudok már rendelni, többnyire van még belőlük a boltban! (katt a bal oldalon található képek valamelyikére!)

IMG_2856.JPG

A szalacsomagok sose férnek rá a kollekciós fotóra, a szalagok is már csak alig. Az újdonságok között volt néhány alkotói csomag is ilyen-olyan stílusban csipkékkel, szatén-szalaggal...

IMG_2669.JPG

IMG_2665.JPG

IMG_2667.JPG

IMG_2860.JPG

További kartonpapír és nemkülönben idegrendszer híján kottapapírra is összeállítottam párat, ezek mind el is keltek. Mondjuk azt elfelejtettem írni, hogy a kottapapír nem jár, lehet hogy valaki csalódni fog?! :)

IMG_2885.JPG

IMG_2883.JPG

IMG_2882.JPG

IMG_2881.JPG

Nagy izgalommal várok tehát mindenkit 15-én is!!! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr136011331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: aktuális eladás
süti beállítások módosítása