dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

DogShop - egy bolt kutyabarátoknak

2014.01.27. 21:16 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Mivel tagja lettem a DogShop-csapatnak a TRÉV által, varrnom "kellett" valami kutyásat. Igen: "kellett", mert még sose varrtam kutyásat. Figyelem-figyelem, most épp elveszítem az olvasótábor felét:

nem szeretem a kutyákat.

Nem utálom őket, és már nem félek tőlük, de nem szeretem őket. Három dologra asszociálok, ha meghallom hogy kutya:

az eső utáni kutyaszag a panel-liftben,

hogy állandóan lihegnek,

és a cipőtalpakra, amikről az orrfacsaró bűzt árasztó trutyit kellett lemosni.

Ehhez képest igen cukker kis termékeket készítettem, a csajszis kistáska már el is kelt! Írom ezt az olvasótábor megmaradt felének :).IMG_1616.JPG

IMG_1617.JPG

IMG_1618.JPG

IMG_1619.JPG

IMG_1620.JPG

Img_1621.jpg

Img_1622.jpg

Img_1623.jpg

Img_1624.jpg

A boltot ITT találjátok, benne éppen növekvő árukészlettel. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr435785643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: táska TRÉV
süti beállítások módosítása