dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

A hónap kollekciója - MÁRCIUS

2013.03.07. 12:12 | dolgoSKezek | 4 komment

Eljött hát. Én már nagyon vártam, bár élveztem még a februári szánkózásokat is. Bocs... Ami fura, hogy a nagy tavaszvárásba itthon mindenki belebetegedett, jelenleg mandulagyulladásos 7 évessel zsírozok és makaózok felváltva, mikor épp nem a takaró alatt tévézik. Szóval most is késtem egy hetet, úgy látszik a naptár nem a barátom.

A világoskéket választottam, de még két szín volt a kalapban. Nem volt egyértelmű, ahogy máskor szokott lenni. Készült tehát kék paci, kék bagoly, kék baglyos cipelő, és a hónap állata a nyuszi lett. Nem spiláztam túl, nem szoktam, de a gyerekek felismerték, ez biztató! :)

IMG_5777.JPG

IMG_5779.JPG

IMG_5780.JPG

IMG_5781.JPG

IMG_5782.JPGA paci neve Pici :), mert igazi kisbaba. Minden eddiginél kisebb, 70 cm magas. Van meséje is. A vásárokban tapasztaltam, hogy van olyan két éves gyerek, aki már őszintén vágyna egy ilyen pacira, de ez a korosztály még a 80 cm-es nyéllel nem tud mit kezdeni. Kisebb a feje is a szokásosnál ennek megfelelően, alig várom, hogy megtudjam, kié lesz!

IMG_5784.JPG

IMG_5785.JPG

IMG_5787.JPG

És a játék! Itt a blogon kéne kommentet hagynia annak, aki szeretné ezt az édes kis nyuszikát. Sorsolom március 14-én, 14 órakor!

IMG_5783.JPG

Ha nem megy a komment (sajna volt már ilyen) lécci üzenjetek fb-n! A nyusziért három napon belül jelentkezni kell, aztán egy héten belül jó lenne ha otthonra találna, ellenkező esetben bekerül a "nem jeletkeztek érte"-dobozba. El se hinnétek, mik vannak már ott!!! :(

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr385121260

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

k.andi27 2013.03.07. 14:28:19

Nagyon édes kisnyuszi! Szeretnéééém! :-)

dolgoSKezek 2013.03.07. 14:41:04

@k.andi27: köszi, nagyon örülök hogy tetszik. Eddig a tiéd! :)

Beatrix Virag 2013.03.12. 12:47:16

Naná,hogy a nyuszkóért is versenybe szállok!!! :-)

dolgoSKezek 2013.03.15. 08:54:19

A tegnapi sorsolás eredménye: k.andi27 a nyertes, Bea, legközelebb! ;)
Címkék: táska a hónap kollekciója 2013
süti beállítások módosítása