dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Last Minute ajándékkísérők

2012.12.22. 15:24 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Minden vásárba vittem sok-sok könyvjelzőt, kulcstartót, népszerűek is voltak. Párszáz forintos vásárfia nem hangzik rosszul, főleg hogy volt Angry Birds-ös, Lego-s, és persze baglyos is. Maradt pár, gondoltam jó lesz a tavaszi vásárokba is. De most elővettem és leporoltam őket, és akinek az ajándéka mellé nem jutott, viszont odakívánkozott, annak készítettem is.

IMG_3577.JPGIMG_3584.JPGIMG_3585.JPGIMG_3594.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr434977499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: apróságok
süti beállítások módosítása