dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

A nyertes pedig...

2012.12.06. 21:38 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

No de ne szaladjunk annyira előre!

Fura dolog ez a játékszervezés. Az ember szívesen ad, és ajánl fel, de mint tudjuk, minden játék blognépszerűsítő akció, ezért a lájk és megosztáskérés. A kommentek pedig a követhetőség miatt kellenek. Fura, de ha most mindent számonkérnék a résztvevőkön, nem lenne szükség nagy kalapra a húzáshoz...

Ági sem az a szőrös szívű típus, én sem szigorkodni jöttem ma, csak nemrég volt olyan is - ami tényleg érthetetlen - hogy valaki nem jelentkezett a nyereményért. Úgyhogy már most ne csüggedjen aki nem nyert, a piros-fehér neszit újrasorsolom a facebookon holnap. Reggel felteszem a képet, CSAK lájkolni kell, este sorsolok is. Jó, nem???

Mindenesetre köszönjük a szíves érdeklődést, és üdvözöljük az új követőket, a morgásnak vége! :)

Vissza a párnához és a kis tárolóhoz.

Post it-okra írtam fel a neveket, amiket a blogoldalakon, fb oldalakon hagyott kommentekből gyűjtögettem. Szép sorba leragasztottam őket a padlóra. Aztán bevillant a 47-es szám. Mivel nem volt annyi játékos, folytatólagosan számoltam, újrakezdve a sort. És elérkeztem ehhez a papírhoz:

IMG_3474.JPG

Gratulálok Nóra, kérlek jelentkezz nálam az info@dolgoskezek.hu címen, vagy esteleg a fb oldalon!!!

Akkor holnap figyeljetek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr134951902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: nyereményjáték
süti beállítások módosítása