dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Vásári beszámoló - az oviból :)

2012.10.07. 23:51 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

A gyerekek ovijában (Madarász Viktor Tagóvoda) hagyományosan két vásár van évente, Pünkösdkor és Szent Mihály napja apropójából. Ilyenkor a gyerekek által készített portékákat lehet garasokért (agyagtallérok, 1 db 100 Ft) megvásárolni, de lehet segíteni a portékák elkészítésében, vagy csak ötletelni, nyersanyagot adni. Hát én kb. a három in one megoldást választva két alkalommal jelentem meg az eseményre való felkészülés érdekében, egyszer filc-sütiket csináltunk, utána harisnya-baglyokat. Ez utóbbi azt hiszem a vásár sikerterméke volt, íme a tutorial:

A kinőtt harisnyákat elfelejtettem lefotózni, de azt hiszem, talán már láttunk ilyesmit. A szárukból egyenes darabokat vágtam, 15-20 cm hosszúakat. Ezeket felül összetűztem.IMG_2358.JPG

Ívet varrtam.IMG_2360.JPG

A felesleget levágtam.IMG_2362.JPG

Kifordítottam, és már lehetett is tömni. Filckorong és gombszem, meg egy pici narancssárga csőr, és már varrtuk is össze a fenekület. Így néztek ki.IMG_2364.JPGImg_2368.jpg

Másnapra a saját régi harisnyáimat is felszabdaltam, így a vásárra vegyes kis társaság gubbasztott az asztalon.IMG_2381.JPG

És a Goubára vittem saját bababarát verziót is (varrott, és nem ragasztott szem), bár alapvetően maradok a lovaknál. :DIMG_2404.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr54825797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásár
süti beállítások módosítása