dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Egy kupac Elvis meg még egy kupac Elvis, az hány igéző tekintetű Elvis?

2012.01.19. 16:49 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Megcsináltam a nagyobb méretű Elvis-es textilképeket is. Elvoltam velük, de szomorúan látom, hogy nem jó fektetve fotózni őket. Falon valahogy jobb az esésük, csak mivel nálunk fehér a fal, így sem tudok jó képeket készíteni. A fotósátor dobna a dolgon, de még világítás híján vagyok.
 
Az anyagokból van még, remélem fel is használom majd ;), és mivel nem az én érdemem hogy így néznek ki, dicsérhetem: szerintem tök trendi. Illik Audrey-hoz, Marilyn-hez és Betty Boop-hoz is, kellenének olyan blokkok is! Ajjaj, asszem' vadászatra indulok a neten! :D
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr313590528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: textilkép
süti beállítások módosítása