dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Favágás a varrógép mellett

2012.01.09. 10:44 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Nemszeretem varrás is van a világon!

 
Hányszor megfogadtam, hogy ami elszakad, szétjön, elkopik, rögtön felmérem, érdemes-e javítani, és ha igen, rögtön megteszem. Helyette képes vagyok külön kupacot fenntartani a majdan kijavítandóknak. Így fordulhatott elő, hogy egy zsinórfüles bevásárlótáskányi kupacnak estem neki a hétvégén. Nagy része a kukában landolt, mert:
 
- 3 számmal kissebb volt, mint amit a gyerekek most hordanak,
- 3 x 3 kg-mal soványabb voltam, mikor jó volt rám,
- 3 helyen is szakadt volt egy 10x10-es nényszögön belül
- 3 éve áll már ott,
- 300 Ft-ért lehet újat venni.
 
A mostani kupac elég baráti, gyorsan neki is esek, nehogy észrevétlenül méretet váltson. Ma tehát ezeket varrom. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr33530906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: javítás
süti beállítások módosítása