dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Végre egy meglepetés!

2013.05.27. 09:05 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

A tegnapi vásártól nem vártam sokat. Eleve nem, mert a vurstli nem az én világom, ott általában nem engem kersenek. És pedig mennyien örültek tegnap hogy megtaláltak!!!

Aztán az időjárás. Az eső, a szél nemcsak kellemetlen (jaj, nyavajog az árus), hanem tönkremegy az áru, vagy embertelen munkával kell rendbehozni. Így aztán becsületből jelentem meg, és magammal vittem az alacsony elvárásaimat. Nagyon-nagyon jó volt, hogy az autónk mögöttünk lehetett, mert amikor lesazakadt az ég, nulla kár nélkül azonnal elpakolhattunk, és aztán később vissza. Ezt máshol is be lehetne vezetni...

Csak helyet béreltem, mindent vinni kellett, és nem volt nagy szám a "standom",  de álljon itt emlékül :).

Kép0357.jpg

Kép0358.jpgNem volt még ilyen, hogy 3-4 játékárus mellett (műanyag menős cuccok, de voltak kafa fajátékok is) én elégedetten jöjjek haza. Na jó, ma nem utazom a Maldiv-szigetekre, de legalábbis nyugodtan tartok szabadnapot. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr325319788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vásár
süti beállítások módosítása