dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Babakocka Leónak

2014.03.23. 07:56 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Fuderég akartam ezt már nagyon megvarrni! A héten szabadságoltam magam (=csak a gyerekek, ház, szalagbiznisz, de alkotni nem maradt kapacitás). Így lehet, hogy megnövekedett energiával tegnap délután mindenestől kb. másfél óra alatt elkészült Leó készségfejlesztő kockája. Rongyit már kapott, itt volt az ideje ennek is. Szerettem volna, ha már nézegeti amikor mást nem is tud még csinálni vele, de így is jó volt, mivel már ügyeske, azonnal megragadta, rágcsálta, rugdosta, harapdálta.

Ha valaki tehát gondolodik, hogy négy hónapos gyereknek mit vigyen babalátogatáskor, hát ajánlom a kockát, nemcsak újszülött korban jó az!

A mi variációnk tehát így néz ki:IMG_2707.JPG

Leóka kedvenc anyaga, rácsvédő is készült belőle a járókába.

IMG_2711.JPG

Ezt a dínós anyagot is kifejezettem Leó "kapta", még van belőle, tervezek is vele.

IMG_2708.JPG

A cirkuszos anyagból is készül rácsvédő, addig is vajon át tud-e ugrani egy ló a karikán? :)

IMG_2712.JPG

A legnagyobb falat a babatükör elhelyezése volt, így sikerült.

IMG_2709.JPG

A baglyos anyagot nagyon szereti a kisfiam. Ebből van a szoptatós párna huzata is, mindig bökdösi rajta a baglyokat. Van már baglyos rongyi is, lett most kockaoldal is. Virágot varrtam a tollába, jól lehet majd morzsolgatni.

IMG_2706.JPG

A nagy gomba műbőr-hulladékból készült. Hulladék?! Nekem kincs, köszi a szervezést Szabina, és a postázást Zsuzsa!!! A boldog tulajdonos:

IMG_2704.JPG

Nos, akkor irány a következő játék-projekt, én már tudom mit kap tőlem legközelebb Leó! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr565874535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: játék hétvégi varrogató
süti beállítások módosítása