dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Szalagbiznisz

2014.02.22. 12:00 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Nagy örömöre szolgál, hogy a facebook-on tartott vásárok egyre népszerűbbek. Igyekszem is mindig, szó se róla. A gyakorlat szerint minden hónap elsején és tizenötödikén van bazár, ha esik, ha fúj. Senki nem tud "ott lenni" mindegyiken, van hogy hétvégére esik, ahogy most februárban, és márciusban is. Mégis valahogy mindig van érdeklődés, ezt köszönöm nektek! Márciusban is érdemes lesz jönni - természetesen! ;) A mostani kínálatból egyébként ez a csomag volt a kedvencem, ha valakinek szintén belezúgós, van még belőle a boltban: ITT.

IMG_2004.JPG

Hosszú idő után saját részre is elővettem a szalagoskosarat, és pár centis darabokat vagdostam magamnak. Vagyis Leónak. Mert Leó készült, Leónak. :D Az alvósarok-, a kelengye egy része az én kezeim közül került ki, de ez a legeslegelső játék, amit a kisfiamnak varrtam, egy kis rongyi. Remélem szeretni fogja! ♥

IMG_2085.JPG

Fontos! Én ezt Leómnak varrtam, amúgy nem foglalkozom rongyi-készítéssel. De ha szeretnétek cukker kis alvótársat a babátoknak, vagy más babájának, ajánlom Anna oldalát, már a fejlécben lévő napocskák is megmosolyogtatóak, nézzétek meg! Anna klasszikus portékái közt bármikor felbukkanhat egy trendi minyon, vagy amin behaltam - egy Pou-párna. Jó böngészést nála!!!

Készülök itthonra egy babakockával is, és egy szívből ajánlóval, mutizok majd egy klassz babakockás boltot is!!! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr315826648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: ajánló eladás hétvégi varrogató
süti beállítások módosítása