dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Szoptatós párna-huzat varrása teljesen szakszerűtlenül

2013.11.02. 14:39 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Lejártam a lábam, hogy ne kerüljön 10, 8, 5 ezer forintba a szoptatós párna, nem akartam rá ennyit költeni. A megoldást a Mini Manó Babacentrumban találtam meg, ahol lehetett csak bélést kapni, cca. 3000 Ft-ért. Akkor mindjárt jól kitaláltam, hogy huzatot én varrok majd. Így is majdnem egy ötösben van, de legalább tecccik, és volt hozzá egy kis közöm.IMG_0656.JPG

Volt nekem szabásmintám anno, igazi menő Burdás, tasakos, hasznos kis babaholmikat lehetett az alapján készíteni. De mivel egy pillanatra úgy tűnt, két gyereknél megállunk, eladtam az ilyesmiket (is). Nem volt más hátra mint előre. Fogtam, leterítettem a kb. másfél méter anyagra, és nagy ráhagyással körberajzoltam az ollóval.IMG_0657.JPG

Aztán varrtam egy jó hosszú cipzárat rá, és összevarrtam.IMG_0658.JPG

Voilá.IMG_0659.JPG

If0.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr655611515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: házunk tája hétvégi varrogató
süti beállítások módosítása