dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Egyszer volt, hol nem volt, volt egyszer egy bolt

2013.09.10. 06:33 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Tavasszal picit felturbóztunk egy boltos játékot Petra szülinapjára, amit sajnos nem tudtam akkor kihypózni :) az időjárás miatt. Ezt a nyáron pótoltam, ráadásul a férjem megbarkácsolta az egészet nagyobbra. Ahogy sejthető volt, Pettike sokat gubbasztott a boltban, de csak szűk lett idővel, így kezdeni kellett vele valamit. Kapott lábmagasítást, meg egy szélesebb belső teret. Így az arányai megváltoztak, elsőre fura is volt nekünk a ránézés, de funkcionálisan szuper, és ez a lényeg.

A mostanihoz képest törpehassal pácoltam a teraszon az IKEA fehér színű könnyű anyagával, direkt nem festeni, pácolni szerettem volna. Vissza ugyan nem csiszoltam, de mégis picit kopottas hatású, nekem ez így tök oké.

en.jpgPácolás előtt a már nem kívánatos lyukakat betömtem fakittel, és száradás után síkra csiszoltam a felületet.
IMG_9114.JPG

IMG_9116.JPG

És hogy ne csurogjon a doboz oldalán a cucc, apró trükköt lestem le a netről.

IMG_9117.JPG

IMG_9119.JPGA pác egy-két-három réteg után fedett úgy, ahogy szerettem volna.

IMG_9120.JPG

IMG_9121.JPG

IMG_9122.JPG

Más helyen egyidejűleg fúrtunk ezt-azt. Utálom tartani a porszívócsövet plafonig minden egyes lyuknál, de erre is van megoldás.:D

IMG_9124.JPG

IMG_9123.JPG

Szóval most így állunk a bolttal, amit lefényképezni frissiben nem sikerült, csak már akcióban, amikor is épp bunker volt, így alatta sokan kuckóztak, többek közt ahogy látom, Aranyhaj is. Természetesen még dekorálom majd. :)

IMG_9370.JPG

IMG_9371.JPG

IMG_9372.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr505505262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: házunk tája
süti beállítások módosítása