dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Két iskolás az tízzel több, mint egy iskolás

2013.09.03. 09:29 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Legalábbis felkészüléskor úgy éreztem (és még érzem is, mert persze nem vagyok mindennel kész), hogy valami fura hatványtáblázat érvényesül ilyenkor. Megnyugtató, hogy mire a pocakbérlő suliba megy, a többiek maguk intézik majd a sulikezdés nagy részét. A harmadik harmadba léptem. Ehhez képest nem tudom hanyadik napja éjszakázom, hol nyugtalan alvásos városnézős nyaralás, hol felelőtlen bulizás :), hol pedig az említett tanszer-könyv-sulicucc tengerben fürdőzés okán.

Egyik éjjel például ilyesmikre adtam a fejem. A fotók - értelemszerűen - lámpafénynél készültek, úúú apám, jók is lettek...

IMG_9826.JPG

IMG_9830.JPG

IMG_9828.JPG

IMG_9829.JPGNem, nem gondolom hogy ez tűzés, ez egy félkómás szabálytalan steppelés, de tavaly is ilyet csináltam frissen és kipihenten, mert tetszik.

Pécs amúgy szuper hely, a facebook-játékban már kiderült, ott jártunk. Három nap alatt végigjártuk a Hoppla-könyvet (kisgyerekesek értik csak, bocs), de további helyeken is voltunk (pl. Siklós), így borzasztó sűrű volt. Mégis, szerintem Magyarországon kihagyhatatlan!!!!

A tegnap éjjeli füzetborító-varrásokkal sztem holnap jövök!

Img_9581K.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr285493028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: aktuális textilkép
süti beállítások módosítása