dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Lovak, virágok, tuning

2013.05.28. 11:50 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

A Cilitől kapott horgolt virágokból jelentem egy darab van meg :). Egyrészt az alábbi kis rózsaszín pacilányt a vasárnapi vásárban örökbefogadták, másrészt nagy családi lóvarrás is volt. Íme a hercegnő:

IMG_7040.JPG

IMG_7042.JPGA családi lóvarrás és tuning pedig abból állt, hogy Cili unokahúgom két éves lett, így anyukája kérésére kapott egy igazán lányos pacit. De mivel a nővérkéi még a blogolás előtti időkben kaptak már kettőt, azokat is felújítottam. Nem fotóztam persze... A tuning abból állt, hogy kicseréltem a rúd borítását, megerősítettem a füleket, és kaptak bele egy-egy virágot. Kép tehát csak az újról van...

IMG_7025.JPG

IMG_7026.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr815329534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék:
süti beállítások módosítása