dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Eredményhirdetés, és új játék ;)

2013.01.11. 20:07 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

Szóval eljött a délelőtt 11 óra. Sebtiben sorsoltam, aztán futottam a dolgomra, s íme most megosztom a sorsolás menetét és az eredményt. Személy szerint örülök az eredménynek, a nyertes már sokadszor pályázik és bár eddig elkerülte a szerencse, na de most!!!

IMG_4244.JPGIMG_4246.JPGIMG_4249.JPG

Éva gratulálok, írj a face-n, vagy az info@dogolskezek.hu-ra!!!

Őszintén szólva meg voltam lepve, hogy a zöld tatyó lett a nyerő. Az egy dolog, hogy a rajta lévő szalagért ölni tudtam volna, de a dél-koreai háziállatos anyag is rabul ejtett, na. A Matrjoskák pedig nagyon mentek nálam, szóval tényleg furcsállottam. Köszönöm a véleményeket, az aktivitást, a közreműködést, és ha van kedvetek, játsszunk megint!!!

Újra uzsitasi, teljesen más stílusban és egy hozzáillő zsepitartó. Twillight... hihetetlen, hogy ez most a menő. Nekem nem, de a szalag kafa, ugye? :)

Az uzsitasi 25x20 cm fülek nélkül, bélése impregnált anyag az IKEA választékából, most próbálom, kicsit vékonyabb a viaszosvászonnál, és csecse óriáspöttyös. Ha kellene...hát irány a FB! A játékra felhívó fotó alatt írom a teendőket!!! ;)

IMG_4241.JPG

IMG_4229.JPGIMG_4230.JPG
IMG_4225.JPGIMG_4226.JPG

Postaköltséggel számolni kell, sorsolás január 21-én 21 órakor!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr625012813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: táska nyereményjáték
süti beállítások módosítása