dolgoSKezek

szdrhd@gmail.com - Szalainé dr. Haraszti Dóra

Facebook

Friss topikok

Dóra, a felfedező és a virágos tulipán :)

2012.01.04. 12:17 | dolgoSKezek | Szólj hozzá!

A vaterán keresztül rendeltek tőlem játékágyneműt drága, amerikai mesefigurás anyagból, merthogy olyanom is van. Kiszabtam, és vártam, hátha kell még valami speckózás rajta. Aztán meg jól nem jeletkeztek... :( Azért én csak megvarrtam, és most árulom a vaterán, ez nem az a tipikus MESKA-cucc... :D Dóra ide vagy oda, imádom ennek az anyagnak a színeit!!!

Mivel elkaptam a kézműves körökben elterjedt, rendkívül ragályos kórt - semmiből nem tudok csak egyet készíteni - hát került ki a kezem közül pár MESKA-kompatibilis babaágyruci is, de mivel csak a bordóval vagyok maradéktalanul elégedett, oda csak azt teszem fel.

A fotósátras képeim így a rózsaszín blogháttér előtt nemóanjók...

A bejegyzés trackback címe:

https://dolgoskezek.blog.hu/api/trackback/id/tr113518896

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: játékágynemű
süti beállítások módosítása